ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 1/2021 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czernichowie, zaprasza do składania oferty cenowej na realizacje zamówienia pn. Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej
I. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej dla osób dorosłych ze znacznym stopniem niepełnosprawności lub orzeczeniem równoważnym w ramach Programu ”Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”- edycja 2021 finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego.
2.Zamówienie obejmuje wykonanie usług/dostaw/robót budowlanych w następującym zakresie:
2.1 Zmówienie obejmuje realizację do 600 godzin usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej dla osób dorosłych ze znacznym stopniem niepełnosprawności lub orzeczeniem równoważnym
2.2 Zakres usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej: wyjście, powrót lub dojazd w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie i terapeutyczne, urzędy, znajomi, rodzina, instytucja finansowe, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne lub sportowe), zakupy z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji, załatwianie spraw urzędowych, nawiązywanie kontaktu, współpracy z różnego rodzaju organizacjami, korzystanie z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy), wykonywanie czynności dnia codziennego.
2.3 Usługi maja być realizowane wspólnie z uczestnikiem Programu.
2.4 Szacunkowa liczba osób korzystających z usług: 2 osoby dorosłe.
2.5 Maksymalna ilość usług na jedną osobę nie może przekroczyć 300 godzin w czasie trwania umowy.
3.Warunki realizacji zamówienia:
Osoby świadczące usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej muszą posiadać kwalifikacje w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny lub osoby posiadające co najmniej 6-miesięcze, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu, osoby wskazane przez uczestnika Programu lub jego opiekuna prawnego.
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia wykonany został w terminie:
Termin realizacji zamówienia od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie nw.
warunków:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz posiadają odpowiednią wiedzę lub doświadczenie.
- Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnych zasad ostrożności wynikający z zagrożenia COVID-19.
- Zaakceptowali ogólne warunki umowy stanowiące załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Oferent może złożyć jedną ofertę;
- Oferta winna być złożona na załączonym, zgodnym co do treści, formularzu ofertowym, opatrzona pieczęcią firmową, z podaniem daty sporządzenia oraz podpisem Oferenta.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę;
- Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
V. MIEJSCE, SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę cenową należy złożyć w dowolny sposób, spośród podanych poniżej form,
w terminie do dnia 18 sierpnia 2021 r. do godz. 15,00 pisemnej na adres Zamawiającego lub osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czernichowie, ul. Gminna 1, 32-070 Czernichów;
- w wersji elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- o spełnieniu terminu złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do GOPS.
VI. KRYTERIUM OCENY OFERT:
- Najniższa cena za 1 godzinę usług
- W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalność gospodarczą zamawiający wybierze ofertę, która zawiera najniższą cenę za 1 godzinę (60 minut) świadczonych usług brutto-brutto czyli wraz ze składkami na ZUS pracodawcy.
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane
z wykonaniem zamówienia opisane w rozdz. I zapytania ofertowego.
VII. DODATKOWE INFORMACJE:
- Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
- Oferta, która wpłynie po terminie nie będzie rozpatrywana.
- W przypadku wpłynięcia jednej oferty, która będzie spełniać wymogi Zamawiającego zgodnie z przedmiotem zamówienia, Zamawiający może dokonać wyboru tej oferty.
- W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanej oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Prośbę o udzielenie wyjaśnień treści zapytania ofertowego należy złożyć w dowolny sposób, spośród podanych poniżej form: pisemnej na adres Zamawiającego lub osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czernichowie, ul. Gminna 1, 32-070 Czernichów, w wersji elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Zamawiający jest zobowiązany do udzielenia wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania oferty pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
- Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 7, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- Informacja o wyborze oferty zostanie przekazana Wykonawcom, którzy złożyli oferty
- w niniejszym postępowaniu/umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Dodatkowych informacji udzielają: Anna Romańska, tel. 12 270 21 57, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.